Data e postimit: 2014-08-13 16:17:57
Lexime: 2638
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Dikush fshihet pas gjethit e nuk hetohet,kurse dikush tjetër fshihet pas drunjëve dhe hetohet ...!

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: mirjeta caushi · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota
bota eshte tempull ka qindra shkalle ku njerezit hipin e zbresin me radhe dikush rrokulliset e bie ne fund dikush ngjitet lart me shpirt e me mund te shkalla e fundit takohen te gjithe ai qe po vdes e ai qe po lind.
Autori: Stela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pushimet
Eshte vone .Nata me mandelin e saj te zi po mbulon gjjithcka. Por papritur fillojn te ndizen si xixellonja dritat e shtepive kudo . Duket sikur jeta po fillon rishtas . Mbi uren qe eshte ngritur dhe gjarperon mbi det duken dritat shumengjyreshe qe levizin...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite dhe Shtegjet e Jetes
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite qe hasim ne jeten e perditshme dhe shtegjet e verteta
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Anna Paula · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Nje dite dikush me tha Dashuria do te vije shume shpejte Ti vetem prit dhe duro se do te gjeshe ate qe do Nuk e di si ndodhi por zemren dikush ma mori Fjalet a atij burri dolen te verteta por lumturia ime mori fund sepse njeriu qe doja shume shp...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com